A www.womenhomebusiness.com készített interjút az ifjú vállalkozó szüleivel, azért velük, mert nem szeretnék még elvenni a gyermekük gyermek és kamaszkorát, így próbálják megvédeni a médiában való szerepléstől is.
Hannah éppen olyan volt mint bármelyik 10 éves kislány, iskolába járt, és imádta a jó játékokat. A különbség annyi volt közte és a többi gyerek között, hogy ő egy sikeres értékesítési vállalkozást üzemeltetett.
A saját weboldalán értékesíti az apró és divatos játékokat, radírokat, műanyag karkötőket és egy csomó apróságot. Ezekből a tárgyakból a cég bevallása szerint több mint 250.000 darabot adtak két év alatt.
Hogy is kezdődött a vállalkozás? Hannah szülei saját üzletükben a www.coolzips.com-on a kis üzletasszony anyukájának ötlete alapján díszes, kézzel készített zipzár végeket és lehúzókat árusítottak. A szülök azt állítják, hogy az üzlet ötletét szintén Hannah adta, mikor 6 évesen édesanyja elkészítette az első példányt, melyet az otthoni pulóverre varrt fel. Hamarosan az édesapa is beszállt a bizniszbe és mindkét szülő teljes munkaidőben foglalkozott a zipzár lehúzókkal.
Míg a szülők mindkét cégben a logisztikáért és az üzleti stratégiáért felelőssek, addig a ma már 13 éves lányuk a termékválasztásban jeleskedik. Mielőtt elindította honlapját otthon előadta, mi lenne ha a ceruza végére húzható kis állatkákat árusítanának. Édesapja elzárkózott az ötlettől, így készült el Hannah saját weboldala. Itt aztán árulhatta a ceruzavégeket, melyek meghozták az üzleti áttörést és sikert a család számára.
Mivel a kislány még mindig iskolás, így csak heti öt órát dolgozhat a vállalkozásban, feladata az új termékek megtalálásában, a blogját vezeti, feltölti a megrendeléseket és ügyfélszolgálati munkákban is részt vesz.
Tanulság: nem lehet elég korán kezdeni!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése