Oldalak

2012. január 12., csütörtök

Irodaszercsomag árusítás

Mikor az irodai munkavállaló belép az új munkáltatójához, kap egy asztalt, széket, számítógépet és egy csomó irodaszert. Használd ki ezt a lehetőséget és állíts össze irodaszer csomagokat.


Hogyan gondolom ezt a vállalkozást működtetni?
Szolgáltatásodat kínálhatod nagy, vagy közepes vállalkozások részére. Egyedi szerződéskötésekkel akár teljesen munkakörre és személyre szabott csomagokat is készíthetsz az egyes vállalatoknak.
Az alapcsomagban elhelyezhetőek a legfontosabb és alapvető irodaszerek, mint például tollak, ceruzák, vonalzók, ragasztó, cellux, post-it, naptár, tolltartó, A4-es papír, notesz, stb.
A cég presztizsét is növelheti, hogy az új munkavállalók máris a munkához szükséges eszközökkel rendelkeznek, üzletkötők esetében céges emblémával ellátott eszközöket is rakhatsz a csomagba, természetesen akkor ha van emblémázáshoz kapacitásod, vagy olcsón tudsz ilyen szolgáltatást igénybe venni és a megbízó erre szerződik veled.
Célszerű a vállalkozásokat megkeresni egy összeállított portfólióval, főleg a személyzeti osztály vezetőit, hiszen ők tudják mire van szüksége az egyes munkakörben dolgozóknak. 
Másik célcsoport lehet a főiskolák diákjai, akik szintén használnak irodai eszközöket és hasznos lehet számukra az előre összeállított egységcsomag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése